Zapraszamy do udziału w konkursie na pocztówkę ukazującą walory miejscowości Lubecko oraz Sanktuarium Matki Bożej Lubeckiej. Celem konkursu jest upamiętnienie jubileuszu 300-lecia odnalezienia Cudownego Medalionu Matki Boskiej Lubeckiej. Szczegółowe informacje w Regulaminie.
Regulamin Powiatowego Konkursu „ePocztówka z Lubecka”
- Organizator : Zespół Szkół w Lubecku
Sanktuarium Najświętszej Maryi Panny w Lubecku
- Cele konkursu:
- Popularyzacja wiedzy o Lubecku.
- Upamiętnienie jubileuszu 300–lecia odnalezienia Cudownego Medalionu Matki Boskiej Lubeckiej.
- Odkrywanie bogactwa i piękna sanktuarium.
- Rozwijanie indywidualnych zainteresowań, twórczości i kreatywności.
- Rozwijanie umiejętności posługiwania się programami graficznymi.
III. Informacje szczegółowe:
- Konkurs skierowany jest do uczniów szkoły podstawowej, gimnazjum i osób dorosłych. Parce konkursowe wykonane indywidualnie oceniane będą w następujących kategoriach:
- I kategoria – klasy IV-VI szkoły podstawowej
- II kategoria – klasy I – III gimnazjum
- III kategoria – uczniowie szkół średnich oraz osoby dorosłe
- Każdy uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę wykonaną indywidualnie i samodzielnie z wykorzystaniem zdjęć własnego autorstwa. Niedozwolone jest wykorzystanie zdjęć, grafiki innego autora.
- Praca może zawierać elementy rysunku (np. szkice, zeskanowany rysunek lub zdjęcia własnego autorstwa itp.)
- Tematyka prac ma nawiązywać do jubileuszu 300–lecia odnalezienia Cudownego Medalionu Matki Boskiej Lubeckiej (krajobraz, zabytki, znane osoby itp.)
- Każda praca załączona jako plik do zgłoszenia elektronicznego powinna zawierać
w nazwie imię i nazwisko autora np. imie_nazwisko.jpg
- W tytule wiadomości należy wpisać: ePocztówka z Lubecka
- W wiadomości należy podać:
- nazwę szkoły, telefon
- imię i nazwisko autora, klasa, wiek, telefon kontaktowy (dla kategorii I, II)
- zgoda Rodziców/opiekunów prawnych ucznia na udział w konkursie
(dla kategorii I, II) – jako załączony plik Załącznik 1a i 1b - oświadczenie osoby pełnoletniej Załącznik 2
- praca konkursowa jako załącznik
- Uwagi techniczne: praca konkursowa może być wykonaną w dowolnym programie graficznym (zalecane formaty prac to: .jpg,.jpeg,.png, .gif, .mbp, .cdr).
- Jury dokona oceny zgłoszonych do konkursu prac i wyłoni zwycięzców poszczególnych kategorii, biorąc pod uwagę następujące kryteria:
– zgodność pracy z tematem, oryginalność
– poziom artystyczny pracy
- Prace nie spełniające wymogów regulaminu lub oddane po terminie nie będą oceniane.
- Udział w konkursie jest jednoznaczny z wyrażeniem przez autora zgody na przekazanie organizatorom praw autorskich do celów publikacji i promocji.
- Prace przekazane na konkurs stają się własnością organizatorów.
- Termin nadsyłania prac
Prace należy przesłać droga elektroniczna do 23 maja 2016 r. na adres mailowy: gimlubecko@op.pl
- Rozstrzygnięcie konkursu, ogłoszenie wyników i publikacja prac:
– 29 maja 2016r. w niedzielę podczas uroczystego festynu w Lubecku (teren przy Remizie Straży Pożarnej) o godz. 15:30
– opublikowanie wyników konkursu w prasie lokalnej oraz na stronie internetowej zslubecko.edu.pl
- Finał konkursu:
O terminie i miejscu wręczenia nagród uczestnicy zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie. Termin: 29 maj 2016r, godz. 15:30 Lubecko
IV. Nagrody:
Dla zwycięzców przewidziane są nagrody ufundowane przez Kustosza Sanktuarium
w Lubecku.
V. Uwagi dodatkowe:
– prace niezgodne z regulaminem nie będą brane pod uwagę
– prace przechodzą na własność organizatora
– przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych uczestnika konkursu.
– rozstrzygnięcie jury jest ostateczne, od werdyktu nie przysługuje odwołanie.
VI. Kontakt:
Zespół Szkół w Lubecku, ul. Lipska 21, 42-700 Lubecko, tel. 34 3562909
Osoba odpowiedzialna za organizację konkursu: Ewa Lesik: ewa.lesik@gmail.com