Drodzy Rodzice!

Witam Państwa bardzo serdecznie i przedstawiam zaplanowane działania związane z rozpoczęciem nowego roku szkolnego.

Bardzo nam zależy, aby przede wszystkim zapewnić szeroko rozumiane bezpieczeństwo.
W związku z tym chcemy, aby Msza św. we wtorek odbyła się na placu kościelnym. Następnie około godz. 9:00 spotykamy się z uczniami na dużym szkolnym boisku. W razie deszczu – na sali gimnastycznej. Dla rodziców i dzieci kl. I będzie 1 września przygotowany namiot. Rodzice dobrym, starym zwyczajem przygotowują ,,tyty”, ale będą je wręczać swoim dzieciom osobiście. Unikamy każdego zbędnego kontaktu. Wszyscy bezwzględnie mają maseczki lub przyłbice oraz zachowujemy dystans społeczny. Chcąc Państwu przedstawić wiele  szczególnie ważnych informacji organizuję spotkania z wychowawcą oraz dyrektorem. Będą one się odbywały się pod namiotem wg poniższego harmonogramu.

  • Harmonogram spotkań:
OP 1 września godz. 16:30 p. Zakrzewska
I 27 sierpnia godz. 17:00 p. Skiba
II 31 sierpnia godz. 16:00 p. Steinert
III 1 września godz. 17:30 p. Kowol
IV 2 września godz. 17:30 p. Lesik
V 2 września godz. 18:30 p. Kachel
VI 3 września godz. 19:00 p. Dybowski
VII A 3 września godz. 16:00 p. Menderak
VII B 3 września godz. 17:00 p. Ciach
VIII 3 września godz. 18:00 p. Andryszczak

PROSZĘ O ZAŁOŻENIE MASECZEK/PRZYŁBIC

  • Informuję również, że podręczniki będą rozdawane wg harmonogramu:
  1. I – na spotkaniu z rodzicami 27 sierpnia o godz. 17:00
  2. II i III – w szkole 2 września
  3. V, VI i VIII – 1 września po spotkaniu na boisku szkolnym
  4. IV i VII – czekamy na realizację zamówień

SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE WYDAWANIA PODRĘCZNIKÓW

kl. VIII p. Andryszczak Odbiór na sali gimnastycznej

– wejście boczne – od strony placu zabaw

– wyjście drzwiami przy sali gimnastycznej

p. Lesik
kl. VI p. Dybowski Odbiór w sali nr 1

– wejście z boiska drzwiami bocznymi – schodami

– wyjście drzwiami głównymi szkoły

p. Pizon
kl. V p. Kachel Odbiór w sali nr 15

– wejście drzwiami głównymi przy sali gimnastycznej

– wyjście drzwiami Oddziału Przedszkolnego

p. Maksajda

 Pozostałe klasy

kl. I 27 sierpnia godz. 17:00
kl. II, III 2 września w szkole
Kl. IV, VIII czekamy na realizację; uczniowie otrzymają w szkole

WSKAZANE – zabrać torbę/plecak, gdyż podręczniki są dosyć ciężkie

  • Uczniowie są ubezpieczeni na rok szkolny 2020/2021
    w firmie InterRisk
  • Wszelkie wpłaty za herbatę, obiad, ubezpieczenie TYLKO NA KONTO BANKOWE (nr kont wkrótce)
  • W czasie dowozów/odwozów w autobusie każdy uczeń musi mieć założoną maseczkę
  • Obiady w Oddziale Przedszkolnym od 1 września
  • Obiady w szkole od 7 września, po wcześniejszym zdeklarowaniu i uiszczeniu opłaty (ceny obiadu: 4zł/dzień)
  • Herbata w szkole od 3 września (czwartku) po wcześniejszym zgłoszeniu (cena: 0,30 gr /dzień)
  • Uczniowie w miesiącu wrześniu nie będą korzystać z szatni; nie zmieniają obuwia. Prosimy, aby uczniowie mieli obuwie sportowe – jednocześnie prawidłowe na w-f i bezpieczne podczas poruszania się po szkole.
  • Każda klasa ma przypisaną salę lekcyjną. Uczniowie nie zmieniają miejsc w ławkach. Zmiana sali tylko przy podziale na grupy.

I – 12

II – 9

III – 5

IV – 13

V – 14

VI – 11

VII a – 1

VII b – 10

VIII – 2

Na swoich stolikach mogą zostawić tylko swoje rzeczy.

  • Dyrektor zakupił dla każdego ucznia mazak do pisania po białej tablicy, który na koniec zajęć będzie dezynfekowany, podobnie jak ławki i krzesła
  • Obiad będzie wydawany co najmniej na dwóch przerwach wg ściśle określonej listy uczniów.
  • Herbata początkowo (a może na stałe) będzie przynoszona do klasy.
  • Z toalety uczniowie mogą korzystać w czasie przerw, ale również w czasie lekcji, aby uczniowie nie gromadzili się.
  • Rodzice uczniów kl. I nie wchodzą z dzieckiem do szkoły. Również odbiór dziecka odbywać się będzie przy drzwiach wejściowych lub przy barierce zabezpieczającej szkołę.
  • Wszystkich szczegółów i szczególnie ważnych informacji udzieli wychowawca na spotkaniu z rodzicami.
  • Dyrektor szkoły na bieżąco będzie informował o wszelkich zmianach procedur bądź podejmowanych decyzjach.
  • Dyrektor szkoły informuje, że na chwilę obecną mimo, iż w szkole, a dokładniej na lekcji uczeń nie musi mieć maseczki, ale m.in. w toalecie, na korytarzu, na apelu również na lekcji podczas pracy z komputerem – bezwzględnie będziemy wymagać tego zabezpieczenia.
  • Ponadto – szczególnie ważne
  • każdy uczeń musi być wyposażony w maseczkę,
  • na spotkaniach z rodzicami wymagamy założonej maseczki/przyłbicy oraz zachowanie dystansu,
  • szkoła zapewnia państwu środek zapewniający dezynfekcję rąk.

 

Pozostajemy w kontakcie.

Pozdrawiam

Dyrektor Szkoły Monika Kukowka

Kategorie: Aktualności

Skip to content